Professionele oplossingen voor in- én outbound callcenters
VoIP.nl biedt professionele oplossingen voor zowel in- als outbound callcenters. Met de meeste standaardplatformen zijn er al veel functies mogelijk, zoals uitgebreide statistieken, meerdere wachtrijen en doorschakelen vanuit de wachtrij naar een mobiele telefoon. Zelfs SLA-tijden voor de juiste rapportage behoren tot de mogelijkheden.
Callcenters van klein tot groot
Als je het hebt over een callcenter, hoef je niet direct te denken aan een grote afdeling met vijftig agenten of meer. Ook kleine ondernemingen met drie medewerkers kunnen een dergelijke afdeling hebben, zoals bijvoorbeeld een softwarebedrijf met 24-uurs support. Voor deze situaties is Hosted VoIP een uitstekende oplossing, waarbij de onderneming geen dure telefooncentrale op het bedrijf hoeft te hebben, omdat alles wordt geregeld in het datacenter.
Geavanceerde callcenterfuncties
Voor geavanceerde functies kan VoIP.nl bekende grote callcenter-softwarepakketten en telefooncentrales aanraden, zoals bijvoorbeeld van Mitel. Mitel biedt zowel oplossingen met een telefooncentrale op de locatie van het bedrijf zelf als oplossingen waarbij de telefonie in de cloud zit.
Naadloze belervaring en de beste bereikbaarheid
Bij VoIP.nl begrijpen we dat zakelijk succes onlosmakelijk is verbonden met een naadloze belervaring en uitstekende bereikbaarheid van je bedrijf. Daarom staan onze experts klaar om je te adviseren en te ondersteunen. Neem vandaag nog contact met ons op. We staan klaar om de telefonie-oplossing van jouw bedrijf naar het volgende niveau te tillen!