Telefoon en internet zakelijk levert voordelen op

Telefoon en internet zakelijk. Is dat mogelijk? Absoluut! Met een goede internetverbinding kunt u zakelijk telefoneren. Hoge gesprekskwaliteit en lage kosten. U bespaart al snel tientallen euro’s per maand.

Veel bedrijven kiezen voor gemak en willen één leverancier voor internet en telefoon. Maar zakelijk gezien is het wellicht handig om juiste twee leveranciers te hebben. Immers, als er een storing is bij de leverancier waar u alles heeft ondergebracht werkt gelijk alles niet meer. Althans, die kans is groot. Heeft u een storing op uw internetverbinding dan kunt u logischerwijze niet meer gebeld worden. Via welke provider u de telefonie ook heeft geregeld. Maar heeft de telefonie provider geen storing dan kunt u nog wel uw binnenkomende gesprekken door laten schakelen naar bijvoorbeeld een mobiele telefoon.

Telefoon en internet zakelijk

Alles bij één provider onderbrengen heeft uiteraard wel veel voordelen. Zo krijgt u vaak korting omdat u meerdere diensten afneemt. Daarnaast heeft u een aanspreekpunt. Het is aan u als ondernemer om de voor- en nadelen af te wegen. Daarbij moet gezegd worden dat steeds meer grotere providers hun netwerk steeds beter onder controle hebben. Veel systemen zijn dubbel uitgevoerd (redundant) zodat u in principe zo min mogelijk last zou moeten hebben van storingen. Veel providers bieden een uptime van 99% per jaar.

Advies van een specialist

Neem nu vrijblijvend contact op via 085 – 273 3060