VoIP.nl heeft voor zowel in- als outbound callcenters professionele oplossingen. Met de meeste standaardplatformen zijn al veel functies mogelijk. Denk bijvoorbeeld aan uitgebreide statistieken, meerdere wachtrijen, doorschakelen vanuit de wachtrij naar een mobiele telefoon zodat een medewerker ook mobiel een gesprek af kan handelen, SLA‑tijden voor de juiste rapportage en nog veel meer.
Callcenter en VoIP
Als je praat over een callcenter hoeft dit niet gelijk voor 50 personen of meer te zijn. Ook kleine ondernemingen kunnen een dergelijke afdeling binnen hun muren hebben maar dan met 3 werknemers. Denk bijvoorbeeld aan een softwarebedrijf met 24-uurs support. Voor dit soort situaties is Hosted VoIP een uitstekende oplossing. De onderneming hoeft geen dure telefooncentrale op het bedrijf te hebben, alles wordt geregeld in het datacenter.
Voor geavanceerde functies werken wij samen met bekende grote callcenter‑softwarepakketten en telefooncentrales zoals bijvoorbeeld Mitel. Mitel heeft zowel oplossingen waarbij er een telefooncentrale op het bedrijf is, als oplossingen waarbij de telefonie in de cloud zit.
Stap nu over naar VoIP en bespaar op uw maandelijkse telefoonkosten!