Abonnementen voor zakelijk VoIP

VoIP abonnementen zijn er in twee varianten. Hosted VoIP (vanaf 5 euro) en SIP trunking (vanaf 25 euro).

De meeste ZZP en MKB bedrijven kiezen voor een zakelijk Hosted VoIP abonnement. De telefoontoestellen maken contact met een telefooncentrale in een datacenter. Op deze manier wordt een gesprek ontvangen en kan een gesprek worden opgezet. Bij SIP trunking heeft het bedrijf wel een telefooncentrale op de zaak. SIP trunk is een vervanging van ISDN. Inkomende en uitgaande gesprekken gaan middels de SIP trunk via internet naar een VoIP provider.

Hosted VoIP
€ 15,- p/m
Vanaf 2 telefoonaansluitingen
Geschikt voor 2 toestellen + telefoonnummer
Bellen en gebeld worden
€ 7,50 voor extra telefoonaansluiting
voicemail
fallback naar mobiel, ISDN of analoog
wachtstandmuziek
intern gratis bellen
10+ toestellen slechts 5 euro per maand extra
Hosted VoIP
€ 50,- p/m
Vanaf 10 telefoonaansluitingen
Geschikt voor meerdere toestellen + telefoonnummer
Uitgebreide functionaliteiten
€ 5,- voor extra telefoonaansluiting
voicemail
fallback naar mobiel, ISDN of analoog
wachtstandmuziek
intern gratis bellen
Extra toestel slechts 5 euro per maand extra
SIP trunk
€ 25,- p/m
10 gelijktijdige lijnen
Ongelimiteerd aantal telefoonaansluitingen
Compatibel met de meest gebruikte VoIP centrales zoals 3CX, Yeastar, Asterisk etc.
Mobiel, ISDN of analoog fallback
 
 
 
 
 

Welk zakelijk VoIP abonnement is geschikt voor uw bedrijf?

Wij hebben veel ervaring met verschillende VoIP oplossingen. Daardoor kunnen wij u uitstekend adviseren. Het maakt niet uit of u een ZZP-er bent of manager van een callcenter. Wij weten voor elke situatie de geschikte oplossing.

Bent u bijvoorbeeld zelfstandig bouwvakker dan zult u niet vaak op kantoor zijn. Het heeft daarom geen zin om een VoIP oplossing te kiezen waarbij verschillende telefoontoestellen op kantoor gaan rinkelen. Een vast+mobiel oplossing is dan een betere oplossing. Uw klanten bellen een regionaal nummer (020-1234567) en komen rechtstreeks op uw mobiele telefoon uit. En bent u bezig met een klus dan neemt de voicemail het gesprek aan.

Maar bent u eigenaar van een callcenter dan heeft u hoogstwaarschijnlijk niets aan een mobiel integratie. Voor u is het belangrijk dat een callcenter agent zoveel mogelijk relevantie informatie krijgt over een telefoongesprek. Daarom is in uw situatie een softwarekoppeling met VoIP van toepassing. Dit vraagt om een andere aanpak.


Interesse in een zakelijk VoIP abonnement? Bel 085 – 273 3060 of vraag een offerte aan.